Všechny kategorie

Informace o nákupu

Novinky

Sledujte co se děje !

V současné době se podílíme na veřejném hodnocení internetových obchodů na portálech Zboží.cz a Heureka.cz. Upozorňujeme, že provozovatelům těchto portálů nejsou z naší strany poskytovány osobní údaje zákazníků. Hodnocení našeho obchodu si můžete prohlédnout na stránkách jednotlivých portálů vždy u odkazu na náš obchod.

Zboží.cz:
Zde je hodnocení uskutečňováno zcela bez naší účasti. Pokud se zákazník rozhodne pro nákup v našem obchodě přes vyhledávání na stránkách www.zbozi.cz, stává se automaticky adeptem na následné hodnocení obchodu. Provozovatel portálu ukládá potřebné textové soubory /cookies/ a ty po uplynutí určité lhůty a po opětovné návštěvě zákazníka stránek www.zbozi.cz zprostředkují možnost hodnocení pomocí formuláře, kdy odkaz na  něj se objeví na stránce. Hodnocení je samozřejmě dobrovolné a zcela anonymní.

Heureka.cz:
Tento "nezávislý ?" rádce pro nákupy na internetu provozuje službu "Ověřeno zákazníky", ve které je i náš obchod registrován. Tato služba má za účel přispět k lepší orientaci zákazníků mezi obchody a vyčlenění ověřených a spolehlivých obchodů. Hodnocení se provádí pomocí formuláře, který je zasílán ve spolupráci s Heureka.cz zákazníkům, kteří v našem obchodě uskutečnili objednávku zboží ve lhůtě 10 dní po objednání. Dotazník je zasílán společností, která provozuje stránky Heureka.cz, ale jménem našich obchodů. Jediné údaje, které jsou k tomuto využity je emailová adresa udaná zákazníkem ve formuláři při objednávání a zboží, které je předmětem objednávky. Heureka.cz je smluvně vázána k tomu, aby ani tato emailová adresa nebyla uchovávána v jejich databázi po zaslání dotazníku. Hodnocení je samozřejmě dobrovolné a zcela anonymní. Pokud si nepřejete dotazník zaslat, tak prosím napište do 5 dní po objednání zboží na emailovou adresu obchody@konzult.com svoji žádost o zrušení.

 

Hodnocení je z naší strany považováno více méně spíš za "marketingový trik" dotyčných portálů a vypovídá jen zčásti o skutečné charakteristice jednotlivých obchodů. Jen si sami pro sebe řekněte, zda vás nějaké dotazníky a psaní odpovědí, či zaškrtávání hvězdiček spíš nezdržuje a neotravuje. Pokud je zákazník spokojen, tak zcela určitě má zájem dotazník vyplnit a odeslat jen ve vyjímečných případech. Pokud se ale obchod z nějakého důvodu ne zcela vydaří, tak hodnocení ze strany zákazníka je prakticky ve 100% případů. Asi je zřejmé o jaké hodnocení se potom jedná. Navíc tyto dotazníky jsou lehce zneužitelné a může je znehodnocovat i nekalá konkurence. Hodnocení umožňujeme hlavně z důvodu toho, že oba portály se dokázaly prosadit na internetovém trhu, jsou veřejnosti známé a nespolupracovat s nimi je pro nás bohužel v současné době nevýhodné.